Zynpzhr Bu haftalarda nisani gelipte sonra dogum yapan varmi ? Benim dr ilk dogum oldugu icin 10’ gun bile surebilir dedi dogum başlaması ? Başına gelen varmi ?
Deletedmom6666 Zynpzhr canım nişan geldikten en fazla 24 saat içinde Doğum yapman lazım çünkü bebeği koruyan tıkaç düşmüş oluyor enfeksiyon olur diye ya suni sancıyla ya da sezaryenle Bebek gelmek zorunda
Zynpzhr Deletedmom6666 dr bu 10 gunu bulur dedi ilk dogum oldugu icin sanci yok cunku nstde su sekilde zorla dogurtmasi cok saglikli dgl zamanina var cunku suan 37+3 teyim
fitmom Deletedmom6666 o suyun gelmesi canım nişan gelir 2 hafta 3 hafta sonra bile gelmeyen bebişler var burda hep yazıyorlar
Deletedmom6666 Zynpzhr gebe okuluna gittiğimde bana o şekilde eğitim vermişlerdi ama bilemiyorum tabi bende 37+1 deyim beklemedeyiz
Zynpzhr fitmom beklemedeyim gelir insallah cok bekletmez beni strese giriyorum ha geldi ha gekcek diye