Seydaeksi Tayfun hamilelere tabiki de zararı var evet istiyor bazı doktorlar ama kanıtlanmış bisğrü düşük yapan olayları var.. zorda kalmadıkça yaptırmayın derim
Elifrana Ben girmedim ama tomografi deki gibi radyasyon yok. MR manyetik alan bu yüzden hamilelere bi zararı yok
Elifrana Tayfun ama dediğim gibi radyasyon alanı değil emar. Doktorunuza bi danışın siz yine de içiniz rahat etsin ☺
YamurKarabulut Canım benim mesleğim bu biz hamile iken o alanlarda çalışıyoruz . Sıkıntı olmuyor .. gerekli İse Doğumdan sonrayı bekeleuemeyecek durumda işen çektir tabiki
Tayfun YamurKarabulut hamile olduğumu bilmeden çektim doktora gitim doktor bebek etkilediyse kalmaz ölür dedi 2 hafta sonra gel dedi ama kotu olursan hemen gel dedi
gizemmm MR da radyasyon yok manyetik rezonans var bana da dizimden dolayı dedi ortopedi doktoru ama yine de aciliyeti olmadığı için çektirmedim
Dimplesgirll Canım ben radyoloji de çalışıyorum mr manyetik alan yani vücudundaki hidrojen ve oksijen atomlarını görerek çekim oluyor büyük bir mıknatısın içine girmiş gibi düşün kendini içinde radyasyon yok sadece metalle giremezsin