Merhaba arkadaşlar burada birçok arkadaşın pozitif doğum hikayelerini okuyarak 9 ay boyunca çok motive oldum, dolayısıyla ben de yazmak istedim. Benim kızım biraz haftasına göre iri bir bebekti ama ben en başından beri hep vajinal doğum hayali kurup bunun üzerine yürüyüş egzersiz aklınıza gelebilecek tüm kolaylaştırdığını düşündüğüm şeyleri yaptım. Fakat 38. haftaya geldiğimde bebeğimizin 4 kilo olduğunu neredeyse hiç açıklığım olmadığını, ama doktorum isterse yine de vajinal doğumu deneyebileceğimizi doğum ilerlemezse sezaryene dönebileceğimizi içeren birkaç seçenek sundu. Öyle olunca 38+5’e sezaryen için gün aldık fakat ben belki hala daha o tarihe kadar vajinal doğum olur diye hurma ananas pilates topu her şeyi yapmaya devam ediyordum. (Grafiğe göre o tarihten sonra 4.5 kiloyu geçme ihtimali vardı riske atmak istemedik.) Sezaryen günü gelip çattığında sabah hastaneye gitmek için hazırlık yaparken bir anda suyum geldi, evet en beklediğim an başlamıştı :) hemen hastaneye varınca tekrar açıklığıma bakıldığında hiç açıklığım olmadığını öğrendik.. nstde sancılarım düzenliydi fakat yeterli değildi. Öyle olunca sezaryen yolunda yürümeye karar verdim bebeğimi de riske atmamak için. 4 kilo tatlı mı tatlı prensesim doğdu boynuna kordon dolanmış meğerse o esnada ne kadar doğru karar aldığımızı fark ettik doktorumla. Yani bizim seçtiğimiz tarihte o da gelmeyi seçti böylelikle birbirimize kavuştuk. Allah bekleyen isteyen herkese kolay, sağlıklı bir doğum nasip etsin önemli olan sizin ve bebeğinizin sağlığı ❤️ uzun oldu okuduysanız teşekkürler ☺️