Fatmaert Allah bir avazda kurtarsın inslalah bende oğlumu suni sancı ile doğurdum tabi benim acilmam yoktu suyum gelmisti 26 saat aldım suni yine olsa yine normal dogurrum oglumdan sonra 5 kaybım var şuan kızımı bekliyorum 15+5 banada dualarında yer ver kızıma sağlıkla kavusayim