Kızlar gebeliğimi dün öğrendim son adet tarihim 12 aralıkdı beta baktırdım 692.8 ne kadarlık onu da bilmiyorum tabiki :) zaten yazmıştım da buraya yeniyim burada ama benim kasık ağrılarım var bu normal mi acaba hani şiddetli değil tabiki ama bıçak saplanır gibi hem sağ hem sol kasık bazende kasığımın ortası ağrıyo ve kramp gibi olduğu da oluyor ilk gebeliğim tecrübem de yok telaş ediyorum yardımcı olabilir misiniz acaba:( yarın doktora gideceğim ama uykum kaçtı korkuyorum telaşımı mazur görün ❤️