Merhabalar Güzel Annelerim. Normal doğum hikayemi hastaneden yazıyorum. Sabah saatlerinde 10:30 da uyandim. Mutfağa gittiğimde bir avuç akıntı geldi normal akıntılarımdan zann ettim. Son bir kaç gündür az az akıntım geliyordu. Bende hemen akıntıdandır diyib moralimi bozmadım hiç. Dükkana gidicektim tam evin kapısındaydım ki yine akıntım geldi. Yine moralimi bozmadım normal dükkana gidib geldim yürürke vagina bölgemde ağrım oluyordu. Neyse eve geldim oturdum yemek yedim her ayaklandığımda az az akıntı geliyordu. Kayınvaldeme söyledim sabahdan beri böyle diye oda biraz bekleyelim eğer çok gelirse ambulans çağıralım hastaneye gidelim dedi. Eşime haber verdim oda neden bana şimdi söylüyorsun diyip endişelendi 🫠 bende korkma henüz bir şeyim yok agrım sızımın olmadığını söyledim. Hemşiire bir arkadaşım var durumu ona anlattım hemen ambulans çağırıp hastaneye gitmemi söyledi git doktor açıklığa baksın dedi. Bende direk ambulans çağırıp hastaneye gittim. Doktor 2 sm. Açıklığımın olduğunu söyledi ben o an şok . Ambulansı beklerken doktor bakar eve dönerim dedim hiç heyecan meyecan yok öyle rahatım yani😂😂 Nts yaptı sancılarıma bakmak için birden bire sancılarım oluşmaya başladı Öğlen saat 2-3 gibi gittim akşam 8e kadar sancı çekdim. Normal doğum yapmak isteyenleri üzmek istemiyorum ama her kadında farklıdır. Sancı çekerken sanki öldüm bittim. 5-6 saat sancı çekdim çok kötüydü. doktor geldi baktı açıklığım 6 sm olmuşdu bile. 1 saat sonra açıklığım tam olmuşdu hemen doğum masasına alındım ıkındım 3-4 defada bebeğim çıkdı. 15 dakika bile sürmedi. Bebek çıktıkdan sonra tüm ağrım sızım bitti. Kucağına alıyorsun kokusunu içine çekiyorsun tüm sancılara değer diyosun bir anda. 2 kilo 800 gram doğdu kızım. Allah isteyen her kese kolay doğumlar nasip etsin. Dikişim oldu 3-4 tane şuan gayet iyim ağrım sızım ara sıra çok az oluyor. İnşAllah sizlerde sağlıcakla bebişlerinizi kucağınıza alırsınız 🙏🏻🙏🏻