gevezeyazar1 canım benim beta 17000ken kese göründü ama bebek görünmedi, doktor dediki emin misin beta 1.700 olmasın dedi hayır 17000 dedim sonra e nabızdan baktılar doğruymuş dediğin ama niye görünmüyor boş gebelik yada kimyasal mı anlamak için alttan muayene etmem gerekiyor dedi alttan bakınca göründü, ama sana tavsiyem alttan muayene yaptırma çünkü sonrasında kanamam oldu benim bir kaç kez düşük riski oluyor sanırım öyle olduğunda ben çok korkmuştum o zamanlar o yüzden sen o hataya düşme, yani görünmeyebiliyor bilgin olsun zaten varsa bir sonraki randevunda görünür canım canını sıkma hayırlı olsun sağlıcakla kucağına almak nasip olsun inşallah ☺️🙏🏻