gecegunduz Melekkn normal tabii bir sorun yoksa benim ikinci gebeliğim 20. Haftada hissetmeye başladım
Gokturkmom_ Melekkn 18de hissetmiştim ,kişiden kişiye değişiyor tabi ama sizin haftanız için bence erken
Melekkn 2Princess1Mom Gokturkmom_ ZeynepDuru17 gecegunduz Tamam ya yakın akrabalarım niye hisetmediyimi soruyor tabi benimde içime kurt düşüyor
peaceandlove 16 çok erken ben 19dan sonra hissetmeye başladım 23-24ten sonra da düzenli olarak hissetmeye başladım ilk hamileliğim
Melekkn Turuncukadin Seyma0323 Aylaa123 Ates06 Poncik-miros Ebru_ebru peaceandlove Tamam sağolun kızlar
Turuncukadin Melekkn çok normal acele etmemek lazım ben ilk hareketini 16da hissettim iki üç arayla ama şimdi çok net her gün hissediyorum 21 haftalık oldu çok şükür. Biraz zaman ver kendine de bebeğine de
Gunduzanne Melekkn yanlış yazmışım. Göbek bölgen yağlıysa bebeği daha az hissedersin o kıpırdar ama küçük olduğu için şuan hissedemeyebilirsin