Lemans staRmama saçlanma ve tüylenme başlayınca bebegın salgıladığı hormon mideyi ekşitiyor bu bilimsel bir gerçek yalnız 😃 hurafe değil.
hatice_aygun2 Tugba2794 aman yüzlerinde en ufak leke olmasın sağlıklı olsunlar hurafeleri boşverin 🤣🤣
Buzmavise staRmama ablam hamileliği boyunca iki kızında da deli gibi midesi yandı ejderha modunda gezdi kadın büyük yeğenim saçlı doğdu Küçük yeğenim keldi 😂😂 ben de öyleyim ejderha modundayım bakalım nasıl çıkacak civciv 😂
Aysenur222 Kocbuse65 aynen ikindiye kadar yıkanırmış buhar sıcakları oldu ya hani inadıdam vlla yıkadım oh ne guzel uyudu cocuk gelişti hem bişecikte olmadı okudum hep
Zananur Kur kızima hamile kaldım günden başladı doğuma kadar hiç bir şekilde et yemezdim ama kızımın karnında leke var o zaman saçma bir hurafe 🤣🤣🤣
2cocuk2kopek Gokturkmom_ 40 gün bebek evden çıkmazmış🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Sürekli hastaneye çıkmamız dışında sorun yok
Beril16 Beryy Evet bende o kadar egitimliyim ama yenidogdugunda çocuğun besigine sarı tülbent koymayı düşünüyorum 😅 Ayrica hamilelikte sacimida kestirmedim. Sanırım hurafelere inanan biriyim 😂
Beril16 Bercestee Bunu inanmayan kuzenim yaptı. Sırf denemek için görünmeyen yerime dokunacağım dedi koluna dokundu sanırım. Çocuğu doğduğunda maalesef dokunduğu yerde leke çıktı 🥲
Dugme2 Beril16 Gokturkmom_ bide 26 haftalık hamileyim beşigini kurdum kızımın dayanamadım içine taş koy boş durmaz dedi 😃
2cocuk2kopek Bercestee bir yerine sürmeden çatalla az bişey yiyebilirsin canın çekerse ama sakatat tüketmemek daha iyi tabi