Smileylaylom bende kızımı 25 Haziran da doğurmuştum, atletle zor duruyordum, içim yanıyordu şakır şukur su içiyordum😅 sırtın çıplak çocuğa gaz yapacak, su içme bilmem ne, yok öyle yok böyle, ulan zaten klima açtırmadılar içim yandı, ALLAH tan kendi ailemin evi müstakil, apartmandan daha serin, biraz ordan yırttım. Oğlan şubat ta olacak nasipse, bakalım bunda ne hurafeler duyacağım😅