Jasmine2426 Gokcecan3 40 hafta ,2,buçuk cm açılma vardı dün sancı ara ara var ama nst de öyle çok yok yani bekliyorum valla egzersiz falanda yapamıyorum suni sancı alıcam böyle giderse korkuyorum
Azrayy 39+6 ayni sekil ne sanci var adam akilli ne acilma anlik belime hafif agri ve vajinada baski hissediyorum sadece artik hem normal dogumdan daha cok korkmaya başladim hemde bi an önce dogsun istiyorum
Gokcecan3 Azrayy bende öyleyim belimde kasiklarim da ağrı var oturup kalkamıyorum ama sancı yok bu hafta alttan muayene yapilacak ondan da korkuyorum hemen doğsun istiyorum artik
Buglemlina6161 Kızlar herkes böyle kaç tane post okudum ne zaman gelicek bu bebişler ya valla tırsmaya basladm bendede gram açılma sancı yok 39 olduk suni almaktan korkuyorm