Herkese merhabalar, 32+5 gebelik haftasındayım. 5 gündür devam eden kuyruk sokumunda ağrı şişlik durumu var. Dışarıdan kızarıklık ve şişlik belli oluyor ve ağrı yapıyor. Ne yaptıysam geçmedi benimle aynı durumu yaşayanlar var mıdır ? Nasıl geçti ne kadar sürdü bu süreç bilgilendirir misiniz çok teşekkür ederim şimdiden