Eddie61 Merhaba benim de bi oğlum var 3 yaşında. Biz de bu ay ilk kez korunmadık 3 yıl sonra. Beta 730 öğrenince çok sevindim pozitif diye. Ama değer düştü 483 şuan. Doktor kimyasal gebelik dedi. Düşük olacakmış tedirginim. Yaşım 34😭 İnşallah olur oğluma bi kardeş🤲