Deroli Busra-0760 çok büyük korkularınız yoksa epidural derim. Bebeğinizin doğduğu anı görüp, öpüp koklayabilmeniz güzel bi histir eminim. Kısmetse ben de bu Pazartesi bu yolla kavuşcam kızıma 🤲🏻
hhaziran Busra-0760 ben genel anesteziden korktuğum için (ya uyanamazsam korkusu) spinal olmuştum, gayet rahat geçmişti
Iremkoko Busra-0760 tabikide genel anestezi merak etmeyin bebeği siz olmadan başkasına vermiyorlar yani babasına bile net genel diyorum mis gibiydi valla herkeste epidğral ve spinalde baş ağrısı bel ağrısı oluyomus yani ben genel oldum çok iyiydim gerek yok o cekistirmeyi hissetmeye
Gullusah92 Iremkoko uyanınca ağrı oluyor diyorlar, siz de oldu mu? Bide özelde mi devlette mi oldunuz? Ben özelde genel anestezi istedim, zorla spinal yaptılar, travma yaşadım.
Gokturkmom_ Bercestee Epiduralin spinalden farklı olarak katater var belden takıyorlar omzuna doğru uzanıyor ,ağrı kesici olarak baya etkili ilaçlar uygulanıyor.Hem kalçadan hem kataterden istediğim zamanlar ağrı kesici uyguladılar hep doğum sonrası süreci biraz daha rahat atlattım
Iremkoko Gullusah92 ben özelde oldum ben ilk başta spinal istedim hatta fiyat farkı vardı daha pahalıydı ben çok gergindim hasta bakıcı bana kesinlikle olma genel ol dedi sonra ameliyathaneye indim ordaki hemsirelere sordum genel ol dediler genek oldum ameliyathanede fikir değiştirdim iyi ki genel olmuşum uyudum uyandım sadece cok gergin ve stresli uyandım kaldırdıklarında da direk yürüdüm hatta bi tane sigara ictim ağrım olmadı yani dayanılmıcak bişey yaşamadım benim için kolaydı ama sonra herşey çok güzel derken mastit oldum ve ameliyat oldum 40. Günümde korkuçtu😩
Gullusah92 Iremkoko cevabınız için teşekkür ederim. Gelmiş geçmiş olsun. Benimde hala kafamda netleşmedi, genel istiyorum, arama kısmından çok post okudum. Entübe ediliyor, uyanır uyanmaz ağrı oluyor diye çok yazan olmuş, yazanlarda spinal olanlar bu arada😁
yrncgl Iremkoko çok geçmiş olsun çok korkuyorum mastit olmaktan resmen ameliyat olmuşsunuz bu sebepten 🥹
Meryeli Gullusah92 bende aynı sizin gibiyim ya bu durumu araştırıyorum. Kendim apandisit ameliyatı oldum genel anestezi ile ve uyandığımda gerçekten o karnımdaki Dikişlerin acısını net şekilde hissettim çarptı beni yani. O yüzden sezaryende de aynı şeyi yaşamak istemiyorum. Epidural veya spinalde de elbette aynı acı olacaktır ama bebeğimi görüp en azından odak noktamı ona veririm. Öbür türlü ayılma anları filan tatsız anlar yani. Hala araştırıyorum inşallah hayırlısı olur artık. Bazı insanlarda panik atak oluyo onlar direkt genel anestezi alıyolar veya acil bebeği almak gerekiyor vs. İnşallah sağlıklı olan olur acısız kolay
Tazegelin12 Busra-0760 Panik atak biri degılsenız epidural olun derım rahat geçiyo bebekle ten teması oluyo bi kaç saat ayaklarınız uyusuk oluyo sadece herşeyı görüp biliyorsunuz ilkte bilinçsiz olduğum ve hemşirelerin zoruyla epidural olmuştum ama korktuğum için falan tansıyonum çıkmıştı korkulacak bişey yokmuş 2. Kendı istegımle oldum Allahın izniyle mayısta 3. Olucak
Gullusah92 Meryeli inşallah sağsalim sağlıkla kavuşuruz tüm hamileler için isteğim bu. İnsan ister istemez doğum yaklaştıkça stres yapıyor.