1 saattir kasıklarımda adet ağrısı var. Zaten hep gelip giderdi bu ağrılar yaklaşık 1-2 aydır hatta. Ama 1 saat önce bebek aşırı kasıldı ve bu adet ağrısı gibi kasıklarımda ağrı başladı. 1 saattir geçmiyor cidden hiç kesilmiyor. Hani doğum sancısı olsa diyeceğim 10 dkda bir geliyor falan ama bu öyle bir şey değil anlamadım sancı mıdır?
Bu 2.gebeliğim ilkinde nişan geldikten sonra yavaş yavaş sancılar başlamıştı onun öncesi ağrım olmuyordu