Eğer bu yaşta eline telefon veriyorsanız, hayatında televizyonda vardır. Bence bu ekran sürelerini azaltarak hayatınızdan çıkarın. Sonra değişimi siz kendinizde göreceksiniz🌸
Ekran maruziyeti çocuklarda aynı zamanda öfke yaratıyor. Bırakın eviniz dağınık kalsın, ev işi nankördür bitmiyor. Telefonla yemek yiyorsa yemesin, açından ölmez. Zaten telefon elindeyken yemek yediğini anlamıyor çocuk
Eğer 2 yaşta eline telefon verirseniz ilerleyen zamanda o sizin telefonunuz değil, kızınızın telefonu olacak 🙂↔️
Eğer siz yada eşiniz geç konuştuysa bununda etkisi olabilir. Bize pedagogun sorduğu sorulardan bir tanesiydi bu. Benim kızımın tekil olarak kelime haznesi çok genişti, ama 2 yaşında 2li cümle kurma olayı yoktu. Pedagoga gittik ilk önce, gelişimsel olarak her şeyi olması gerektiği gibi dedi. Dil terapisti için, sınır önceden 3 yaştı ama pandemi çocuğu olduğu için, pandemi çocuklarında 4 yaş sınır demişti. 2.5 yaşında 2li cümleler kurup kısa bir süre sonrada bir anda açılmıştı, şu an 4.5 yaşında bazen sus kızım diyesim geliyor😃 eğer kafanıza çok takılıyorsa pedagogdan destek alabilirsiniz 🌸 size vereceğim tek taksiye telefonu kızınıza vermemeniz, istediği kadar telefon için ağlasın, siz kararlı olursanız kızınızda bunu anlayıp ağlamayı koz olarak kullanamayacak