cereNehir_02 Omzum tutulmuş bide ayağımın üstü ağrıyordu yakı kremi sürdüm acaba bişey olur mu ya google de kullanılmamalıdır yazıyor 🥲
myavocado cereNehir_02 bu tarz kas gevşetici, yakı tarzı merhemler genelde önerilmiyor. Siz bol su ile durulayın bence.
myavocado cereNehir_02 yani bilmiyorum zaten sürmüşsünüz artık, evham yapmanın faydası yok, olumsuz düşünmeyin durulayın bol su ile bir daha sürmezsiniz