Ayyseegnss zaman zaman yaşadığın stresten, hava değişimlerinden olabilir reglin 10 güne kadar gecikmesinde bir sorun yok. birde geç döllenmede olabilir tabi oda ihtimal içinde. 10 günü gecerse gecıkmen kadın dogumcuya görünmende fayda var hormonlarına bakarlar