27 haftalık hamileyim üç gündür baş ağrısı yaşıyorum ilk gün anlim çok fazla ağrıyordu ama şuan kafamı kaldıramıyorum resmen ağrı kesici de aldım ama yok geçmiyor hastaneye gitsemde verecekleri parol diye gitmedim kontrol e de daha var benim durumumu yaşan oldu mu neler yaptınız geçmesi için neler yapamam lazım