Mucizemmm_ Kızlar selam aranızda yerleşme kanaması yaşayanlara bir şey sormak istiyorum. Kanamanızı beklenen adet tarihinizden ne kadar önce gördünüz? Kaç gün sürdü ? Ağrılı mı oldu? Renk nasıldı? Kısacası süreçlerinizi merak ediyorum
Ftmnrutlu Ben adet günümde gördüm kahverengi akıntıydı ama çok koyu renkli değildi ve günde 2-3 defa geliyordu
Aydangrbz Ben olması gereken regli bitiş tarihimden 10-11 gün sonra gördüm. Çok az geldi avcumun içi kadar bile değil. Akşam oldu tekrarlamadı . Progestan kullandım 2 ay