Msbem ben kullanıyorum canım çok kötüydüm 9. Haftada başladım 21. Haftamdayım hala kullanmaya devam ediyorum bulantılarım kesilmedi ama kusmalarım kalmadı yemek yemeye başladım eski hayatıma geri döndüm beni ayağa kaldıran tek ilaç oldu çok araştırdım kullanan çok fazla hamile var hiç bi sıkıntı olmamış bi arkadaşım 2 hamileliğinde de kullandı hiç bir problem yok çocuklarında inşallah olmaz ama bizim tüm muayenelerimiz normal çok şükür 🙏🏻