Eyseca Kızlar bebeğim 3aylik adet dönemde sütüm azalıyor ve bazen bir yere gitmek zorunda kalıyorum eşim bakıyor süt sagsam bile kızım aktif emdiği için zaten çıkmıyor falan mama aldım Aptamil kaşık biberon aldım birde ilk deneme için 30 CC hazırladım verdim sabaha kadar 2 3 kere sapsarı kustu ama baya baya kustu sonra kakası bir tuhaf oldu bir iki gün kuru saman gibi zaten çok huzursuz ağladı geçene kadar vermedim tabi bir daha ama neden oldu anlamadım oglumada mama vermiştim hiç böyle olmamıştı bir daha vermeye korkuyorum
myavocado Eyseca her mama her bebeğe iyi gelmiyor, Aptamil dokundu demek ki asla Aptamil vermeyin bir daha. İlla mama gerekli ise başka marka deneyin, hipp combiotic kullanıyorum ben memnunum küçük paket alıp deneyebilirsiniz bu şekilde diğer mamaları.
Helinsevim Eyseca kızım beş aylık emziriyorum ama arada mama da veriyorum.ilk zamanlarda gazdan dolayı maması hipp organic combiotic di. Gaz konusunda sıkıntı çıkarmıyor. Çok iyi bir marka, bi tık pahalı. Şimdi Bebelac memnunuz
haniferesko Alerjide olabilir bence bi doktora danışın ama Aptamil’i beğenmiyorum ben de Hipp tavsiye edebilirim.