2_bebeli 9+2 olduk bayanlar.. Fazlaca uyuyorum ya🙈Ara ara mide bulantısı var bir de.. Sizlerin nasıl geçiyor bu haftalar? Ve ne kadar süre ile kontrole gidiyorsunuz..Doktor bana her hafta gel dese hayır demem😂Hissedemediğim için biraz da tedirgin oluyorum pimpirikleniyorum işte.. 🙄
Mommy3589 2_bebeli 9+3 mide bulantısı gaz kusma hat safhadaydı 9 uncu haftaya girince bıçak gibi kesildi çok şükür 🙏🏻
Msbem Benim bol miğde bulantılı ve istifra etmekle geçiyor 😌 15 günde bir kontrole çağırıyor doktor ama bende Şenin gibi hergün gitsem bıkmam
Mila_68 Ben de 9+5 oldum.Ama hiç bir şey yiyemiyorum.Çok bulantım olmuyor ama iştahsızlık var işte.Baya kilo kaybettim.Bir oğlum var.İnşallah kız istiyorum .Hayırlısı
Liliy 9+1 ‘im benimde belirtilerim yok. Biraz endişeli ve stresli geçiyor. Yarın kontrol var bakalım..
Havva2525 Bende 9+6 üçüncü gebeliğim inşallah kız olur iki oğlum var ara arar bulantı var göğüslerimde ağrı halsizlik enerji eksikliği var 14 Şubat'ta ikili test ve detayı ultrasona çağrıdı doktorumuz 🎈🎈
Msbem Ben güzel bayanlar ben 5. Hafta öğrendim o zamandan beri fazla fazla belirtiler var inşallah erken geçer 😔