Doğursam da bi rahatlasam diyenleri okuyodum bu hafta onlara çok hak verdim. Uyurken sağa sola dönmek artık cidden zorlaştı düz zaten yatılmıyo nefesim daralıyor. Bakalım kaç gün daha böyle geçicek🥰 günler kaldı şunun şurasında. Sizde durumlar nasıl ? Adadan ayrılmayanlar ? hala burda olanlar ses verin ? Kasılmalarınız var mı ? Benim bebeğimin kilosu 3.500 ları geçti son bikaç nst de tansiyonum hafif yükseldi 14-8 filan oldu dr da çok bekletmek istemiyor bebişi.Son 10 gündür hep vajinal muayne yaptı rahim ağzını 2 cm açtı ebem de evde gelip vajinal muayne yaptı bikaç kez , çatım yumuşamış ama bebek kanala henüz girmemiş. Nst de biraz sancılarım çıktı ama ben hiç hissetmedim normal mi bilmiyorum. Neyse oğluş bir an önce gelsin diye bende tüm tuşlara bastım, perine masajları,adaçayı ,ananas plates topunda hareketler cumartesi tekrar gidicem inşallah kanala girmiştir artık