AnneeeG1 Bu ay çatlatma iğnesi oldum 2 yumurtam büyümüştü iğne oldum bugün 18. Günüm ama ben hala regl olmadım 15. Gün kan verdim 1.32 çıktı negatif yani ama iğne olup bu kadar uzun süre regl olmamam tuhafıma gitmedi değil 🥹
Kubra_dara34 AnneeeG1 bir kaç gün daha bekle bence eğer gebelik varsa yükselir değerler pazartesiyle kadar bekle istersen iyi sonuç almak için
blossomom1106 AnneeeG1 ağrı var mı benimde 1 gün gecikti adetim karnım kasıklarım ağrıyor ama test yapmadım daha
Kubra_dara34 blossomom1106 test yaparsan sabah ilk idrar da yap canım ağrı olması normal hiç stres yapma pazartesi daha iyi sonuç alırsın eğer gebelik varsa çıkar kan daha iyi bir sonuç
blossomom1106 AnneeeG1 geç döllenme olabilir belki pazartesi tekrardan kan ver istersen beklemek çok zor anlıyorum seni bende şuan çok sabırsızım ama negatif görmekten korktuğum için test yapmaya cesaretim yok
blossomom1106 Nazz344 iğne o kadar dengeyi bozuyor ki bende de doğru düzgün belirti yoktu adet oldum normalde 2 gün önceden adet ağrısı olur öyle anlardım