ben de hamile kalmadan önce pcos var denilmişti gittiğim hastanelerde genelde özele gitmiştim bu arada. esenler kadın doğuma gittim bi kere bi de bi devlet hastanesi görsün diye, meğer pcos değil insülin direncim varmış. bunu da renginar akbulak hoca sayesinde öğrenmiş oldum. çok ama çok memnun kaldım. herşeyi gayet güzel açıklayan ve ilgilenen bir kadın. bi kaç ilaç vermişti o zaman kullan bunları diye kullandıktan sonra tüm değerlerim normale döndü. gebelik düşünüyorum dediğim de de bu değerlerle hemen hamile kalırsın dedi ve öyle de oldu. o yüzden kesinlikle ona gidebilirsiniz ben çok memnun kaldım🥹💗🥰