Bebito-ve-annesi Hamielyim arkadaşlar kilot yan kısımlarında kaşıntı var ve dayanamiyorum artık krem de suremiyorum travazol falan hamilelikte kullanan var mı böyle bir durumda
yeni_anne2 Bebito-ve-annesi bu kaşıntı iç çamaşırınızın sıkması vs den mi kaynaklanıyor yoksa başka sebebi varr mıı
Bebito-ve-annesi yeni_anne2 iç çamaşırım sıkmıyor arada sırada regl zamanında ped kullanmaktan kaşınır döküntü olurdu travazol sürer geçerdim doktor vermişti neyse sadece kilot yanların da olan bir durum mantar diye düşünüyorum
yeni_anne2 Bebito-ve-annesi anladım evett çözümü o kulandıgınız krem benim eşimde kulanıyor ama geçen ay bir bayan kulanmıstı bahsettiğiniz kremden hamileyken sonradan post açmıştı kulanmayın kızlarr doktora danışmadan bana zararı oldu diye sizi de naçizane uyarıyım Burdan kulanın diyenleri dinlemeyin en kötü sabah bir sağlık ocağındaki doktora 5 dk arayıp sorun derim🌸