hicimm 33+5 olduk kızlar. Otururken aniden vajinada iğne gibi bir acı hissettim baya bir acıdı doktordan bugün geldim herşey yolundaydı. Bu neden olmuş olabilir.
Berilikom hicimm ben 36 yım son iki gündür çok ağır hissediyorum bu durumu çok acı veriyor ya allahım sağlıkla versin yavrularımızı son iki hafta gerçekten ağırlaştım😒
hicimm Nagos korktum canım sahtesi böyleyse gerçeğini düşünemiyorum 🙈 erken doğum belirtisi değil değil mi?
Nagos hicimm o haftalarda normal diyolar tabi sıklaşırsa sen ihmal etme doktora görün bende 38 haftama girdim oluyor hala bıçak saplanır gibi hemde ama normal diyolar bekliyoruz bakalım