Byzcvker1 merhaba geçen hafta hamile olduğumu öğrendim salı günüde kontrole gittim ama amh’ıda sordum ona bakıp yönlendirme yapmam ben alınan kanın hiç beklemeden işlenmesi gerek vs diye anlattı çok doğru sonuç çıkmayabiliyordedi kısacası bakmıyolar.Banada 0.29 denmişti aşılana olması gerek yada tüp bebek denmişti ama üstüne 2kez hamile kaldım bende çok inanmıyorum artık bu amh sonuçlarına .Ama doktor çok tatlı dilli bilgili güler yüzlü hem özel hem devlet takipli gideceğim devlette sadece bu doktora giderim artık size de tavsiye ederim