Byzcvker1 Kızlar merhaba devlet hastanesinde hormon testleri yapılıyor mu yani ben istesem bu amh fsh lh adetim 3. Veya 2. Günğ yapılan testleri isteye göre yapar mı doktor düşüğüm oldu ve 5 aydır da olmuyor bebek o sebeple baktırmak istiyorum
Meltem2910 Byzcvker1 hormon yapılıyor ama amh özellerde yapılıyor diye biliyorum devlet hastanesi bana yapmamıştı artık devlette yapılmıyor özelde yaptırın demişti özelde yaptırdım amh
anneolucam Byzcvker1 ben gittim yapılıyor canım kadın doğumdan muane alıyorsun bebek olmuyor diyorsun bakıyo ultrosanla muane ediyo işte adetliyken hormon testine gidiyorsun 2.3 gününden birisinde sonra testin çıkıyo zaten 1-2 güne normal kan alıp kandan bakıyorlar hepsine
babygirl02 Byzcvker1 bütün hormonları devlet hastanesinde yaptirabilirsin 1 ay önce bende yaptırdım amh fsh tsh vs yapılıyor yani
Meridaily Byzcvker1 ben bugün gittim kadın doğuma adetin 3. Gününde gel hormonlara bakalım dedi hatta kağıt verdi tüm hormonlara bakıyorlar amh fsh lh e2 vs hepsine
Merveemctgcl Meltem2910 amh antimüller hormon değil mi ben devlette yaptırdım hormon testi içinde o da vardı
Byzcvker1 babygirl02 amh ye bakılmıyor dedi Bayrampaşa devlet de doktorum eğitim araştırmada bakılır amh ye dedi diğer hormonlara baktı
babygirl02 Byzcvker1 1 gün sonra sonuçlar çıkmış oluyor benimki öyle oldu yani ertesi gün sonuçlar çıkmıştı
Sbrn78 Byzcvker1 canım doktora gitsen egitim arastrma hastanelerine yaparlar ama kucuk devlet hastaneleri ahm hormonuna bakmiyor özelde bakılıyor ben yeni verdim 1900 tuttu hepsi sağlık ocağı digerlerine bakyor