Ceyzaf Gebelikte yüksek tansiyon yaşayan oldu mu hanımlar tansiyonum genelde 12/13/14 lerde doktorum erken doğum olacak diyor herhangi bir sıkıntı yaşayanınız oldu mu çok korkuyorum
Aleyysss000 14 ve üstü risklidir ama benim de bazen 13 ü gördüğüm oluyor çok tuzlumu tüketiyorsunuz yoksa kronik mi ?