Buseeeee66 Kızlar kimyasal gebelik geçirdim . Bitti kanama . Ama ilişki sırasında tekrar kan geldi . Neden acaba yaşayan var mı
Ahs34 Buseeeee66 bende bu ay kimyasal geçirdim 6. Gün tam adetim bitti dedim leke geliyordu tekrar gördüm kanama 3 gün sürdü bitti şu anda yumurtlama dönemindeyim 13. Gün oldu
Hamide_00 Buseeeee66 580 lerde falandı bir hafta sonra falan kanamam oldu 300 lere düşmüş sonra da sıfırlandı