Hgergy Bence denemeyin doktorlar recete ederdi zaten sizde bir çok kez doktora gitmiştinizdir belki folik asit verirken bunuda verirlerdi işe yarasaydı , cok yıprandık evet bu yolda sizlerde benim gibi ara ara ağlıyormusunuz🥲belkide ısrarla istedigimizden mi diyorum bazen allah vericegi zaman verir bizle alakalı bir durum olmadığı dusunuyorum artık 6 şubat depremi geliyor bazen aklıma anneler evlatsız kaldı evlatlar annesiz verdiğinide istediği zaman alıyor hamdolsun isyan etmiyoruz tabiki ama insan diyor ben neden yaşayamyorum o duyguyu