Hanımlar merhaba. İlk doğumum normal olarak gerçekleşmişti fakat doğum sonrası yırtığa bağlı damarlarda oluşan problemden sebep rahimden ameliyata girmek zorunda kalmıştım epidural anestezi ile. Aranızda bu durumu yaşayan var mı? Aradan 6 sene geçti ikinci doğumuma çok az kaldı. Gene normal istiyorum ama korkum da yok değil tekrar yaşar mıyım bu sorunları diye. Sezaryen korkum çok vardı ilk hamileliğimde fakat daha beterini yaşamış oldum. Çünkü epidural de bana dokundu ve günlerce şiddetli baş ağrısı çektim rahim iyileşme süreci de çok uzun sürmüştü. Varsa tavsiyeleriniz almak isterim 🙏🏻 sezaryen olursa epiduralden çekiniyorum. Komple narkoz konusunda da pek bilgim yok 🥺 görüşlerinizi bekliyorum 🙏🏻💐