Elvygt56 Kizlar buzdolabını yeni aldım yanlız ayarını hiç bilmiyorum kışın nasıl olması lazım 2 günde içindekiler buzlasip yenilmez hale geliyor
Ozge16_ Elvygt56 ben 5 yıl Arçelik mağazasında çalıştım 6 ay önce işten ayrıldım ve bütün beyaz eşyalarım Arçelik 😄
Miross0114 Elvygt56 merhaba canım ben böyle kullanıyorum kışın 4 yazın 2 yanlış biliyorda olabilirim ama hep böyle kullanıyorum
Dlr13 Elvygt56 bende de Arçelik var 5 te kullanıyorum öyle ayarladı servis kullanım klavuzunda da öyle istersen mağazayı ara ya da servisi bilgi verirler
fairytale07 Elvygt56 her model farklı olduğundan yanlış bilgi vermek istemedim. Yeni aldığınızdan bahsettiğiniz için kılavuz önerisinde bulundum kılavuzda yazmama ihtimali yok
Elvygt56 Hilalyrdkl cevap verdiğiniz için teşekkür ederim üste yazan bi arkadaşın onerisini denedim bakalım
Hilalyrdkl Elvygt56 rica ederim benimkini kendileri ayarlamıştı yaz kış değişmiyorum . Ürünleri çok iyi koruyor . Arçelik’ten buzdolabı olarak çok memnunum açıkçası .