Nursah2 Kızlar aptamil mamasını kullanıyordum ikizlerime ancak Türk yapımı Baby goat mamasını duydum öneren varmı? Mama arayışındayım
Bguzeel Nursah2 ben kullanıyorum. 4 aylık bebeğim. Doğdu 2nci haftasında kullandım. Palm yağı içermediği için tercih ettim. Memnunum.
Mavi3475 Nursah2 Bende Aptamil kullandım başta ama çok gaz yapıyor diye doktoruma sordum Sma mamayı önerdi ondan kullandım devamlı gayet iyiydi tavsiye ederim