Kızlar 9+4 günlük bebeğim . Gebe olduğumu öğrendiğim günden beri sırt ağrılarım hafif vardı rahatsız etmiycek şekilde . Kuyruk sokumunun olduğu hiza sol taraf da ağrılarım oluyor .
Dünen kasık ağrılarım bi anda artı , ardından sırt ağrım şiddetlendi neye uğradığımı şaşırdım asla dayanılacak bir ağrı değildi . Sırt üstü uzandım belki yumuşar geçer diye geçmedi bol bol dinleniyorum dikkat ediyorum doktorumla iletişime geçtim kanama görmediğin sürece normal dedi . Şimdi ki halim dünden beter sırt ağrım beni öldürdü kızlar canımdan can gidiyor adeta . Yürürken başım yere bakarak yürüyorum sırtımı düzeltemiyorum görümcem masaj yapıyor ağrıyan yere belki yumuşar ağrı bırakır ama bırakmadı çok kötüyüm . Normal mi bu durum benim gibi olan anneler lütfen yorumlarınızı bekliyorum. Ne yapmamı önerirsiniz bu ağrıyı nasıl azaltabilirim lütfen 🥺