Kubra6694 Hanımlar bende Philips elektrikli var ama priz başı beklemek zoruma gidiyor. Bu eller serbest pompa kullananlar deneyimlerinizi paylaşır mısınız kaç CC çıkarıyor özellikle mochi nasıl
1gokces iki en yalın arkadaşım yeni doğum yaptı bebebao eller serbest pompasını kullanıyor harikaymış südyenin içine koyuyorlar o kendi kendine sağıyor
Kubra6694 1gokces onunla alakalı bir ay sonra çekim gücü azaldı gibi yorumlar gördüm satis platformunda
Kubra6694 betyy16 bende mochi aldım iki gündür sağım yapıyorum ama az çıkarıyor sütüm az olduğunu düşünüyorum
Melosum34 Kubra6694 bebeao aldım kullanıyorum 2 haftadır tekli olandan şarjı çok iyi gidiyor çekimi de kuvvetli beklentimi karşıladı
Kubra6694 Melosum34 her yönden rahat bir sağım pompası şimdiki aklım olsa Philips elektrikliyi.hic almazdım. Bende beğendim
ezgisanlikose Melosum34 Bende bu markadan alıcam ama model olarak express yazan var P1 yazan var B P1 yazan var farklarını anlayamadım. Sizin kullandığınız hangisiydi
Minikfasulyem_1 ezgisanlikose merhaba aldınız mı süt pompasını bende kararsız kaldım ikisi arasında çekim gücü aynıymış ml farkı var
ezgisanlikose Minikfasulyem_1 Ben P1 modelini aldım. Çekim gücünü elime tutarak denedim güzel vakumluyor aslında ama göğüste nasıl etkisi olur kullanmadan bilmiyorum. Doğuma az bir zamanım kaldı kullandığımda güncellerim yorumumu