Aysenur_06x dün yaptırdım usg 6 da, önce asistan sonra hoca baktı 10-15 dk sürdü bebişi hiç göremedim sadece siyah beyaz bi ultrason görüntüsü verdi açıklaması vs yeterliydi ama hem kısa buldum hem de sıradaki hasta sıkışık olduğu için kalkmamı beklemeden içeri aldılar hasta başımda beklerken o panikle karnımı sildim vs pek memnun kaldığım söylenemez🥲inşallah sizin daha uzun detaylı olur