Kızlar merhaba 8 Şubatta ablamın düğünü var aslında yaz düğünü olacaktı ama benim doğumum vs derken öne çektiler herneyse.
Şu an 5,5 aylık hamileyim karnım top gibi oldu abiye kıyafet öneri yapabilir misiniz? İstanbul Anadolu yakasında tercihen mağaza varsa o da olur 🥹 aklıma hiçbir şey gelmiyor bulamıyorum 🙄 ne tarz seçim yapmalıyım ?