Melikeyurtseven Canım çok geçmiş olsun üzüldüm 😔😔 bende normal de 8 haftalık olması lazımken 6 haftalıkda kalmış beta değeri düşüyordu o yüzden kürtaj oldum 23 aralıkta önce ilaç verildi sonra kürtaj oldum kendin evde düşürmeyi deneme zor olur parça kalir en iyisi araştırma hastanesi git kürtaj ol Rabbim yerini hayırlı sağlıklı uzun ömürlü evlat ile doldursun bir an önce inşaallah Amin amin 🤲🏻🤲🏻