Oğlum olsaydı Uras veya Göktuğ koyacaktım. Öğrencilerimden yola çıkarak isim analizi yapıyorum bazı isimler gerçekten ya çok yaramaz ya çok mız mız oluyorlar aklınızda olsun..
Çınar , Mehmethan , Metehan , poyraz bu isimler zor çocuklardı benim için 😜