Merhaba, ben 5 ocakta normal bir şekilde 7 gün adet oldum ancak her zamanki adetimden farklı olarak kanamam bittiğinde de adet sancıları yaşadım. Ama adetim tam olarak bittikten sonra göğüs ağrısı ve batması yaşadım aynı zamanda kasıklarımda da kramplar ve ağrılar olmaya başladı hala da devam ediyor.
Bunların üzerine erken gebelik testi yaptım silik çıkınca 3 gün sonra kaset test yaptım onda da silik çıktı sonrasında kan verdim beta hcg değerim 12.33 çıktı. Gebelik istediğimiz için gün aşırı korunmasız ilişki yaşıyorduk zaten. En son ise 3 ocakta oldu.
Bunlara göre ben kaç haftalık gebeyim. Adeti üstüne mi gördüm nasıl oldu kafam bu konuda çok karışık bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim