Hasekisultan10 herkes her merkezde iyi ve kötü fikirler edinir bence kimi mutlu ayrılır kimi mutsuz merkez bütün olumsuzlukları düşünüp sen olumlu sonuç al diye kendilerine ait bütün testleri yapıyorlar bazı aileler buna para tuzağı diyor yapmayanlar olduğunda bunu önceden yapmadılar emekler boşa gitti diyorlar