Kızlar selam yeniden :) birşey dicem de yanlış anlamayın :)) ya benim 3. Gebelik ve 8. Haftadayım dün geceden sanki elimi karnıma koyunca altında birşeyler oluyor sanki onu hisssediyorum bu normal mi ??? Yoksa bana mı öyle geliyor yoksa bagırsaklar mı ama bu gece de öyle :))