busra05_ deletedmom43191 bilmem ki canım herkes en basıt seye yasak dıyor ya insan ister istemez merak ediyor
Uykusuzan @"busraylcnn"içilir bende geçen içtim zararı yokmuş hatta doğumdan sonra süt artırır doktor demişti
Yogurtlupilav busra05_ yahu hasta değiliz gebeyiz neden içilmesin, midenize dokunmuyorsa her şey içilir. Kola-soda-minim bir kadeh şarap içince de karnımızdaki bebekler toksik şoka girmiyorlar, uzun süreli tüketimi zararlı bunların da..