Eceeeeemmm şehir Hastanesi’ o hastaneye göre kat be kat daha güzel , kesin ve kesinlikle sevgi hastaneleri tirt beğenmedim hizmet ahlak sıfır iş dolayisiyla dokuz ay önce Ankara’dan Balıkesir e geldik , Ankara’da Medicana yi tercih ediyorduk ozel olarak iki hastane tercihimiz daha vardı. Buraya geldik sevgi Hastanesi’ne gittik paramızla rezil olduk resmen hakkımız olanı kullanamadim her gittiğimde özel sigortamdan tonlarca para alıyorlar hizmet ve saygı sıfır . Doktorlarida aynı şekilde cok paragöz ve bilgileri konusunda emin değilim en azından gittiğim doktorlarin şahsım adına memnun kalmadım bunu dile getirmek istiyorum ,Sebahattin doktor a bende muayene oldum tamam iyi bir doktor olabilir fakat oda aynı şekilde paragöz olduğunu dusundugum için yani söyleme ( gebelik değerinin yükselişine bakıldı 4-5 haftalarda istese normal muayene actirsbilirdi ki Medicana da bunu anlaşıp yaptirabiliyorsun bunu yapmadı ve daha önce yardımcı olabileceğini söylemişti bir konuda olmadı gibi durumlar olduğu için hastanede doktorelar da sıfır , odalara gelince eşim orda yattı hemşireler çok ilgisiz 4-5 saatte biten serumu değiştirme diler soylenmesine rağmen hemşire butonu bozuktu kaldığımız oda in ve eski sigorta hastanelerinden hallice berbat bir dizaynı var çok eski bizden 10 üzerinden -2 aldı . Oraya verilcek paraya yazık geçen sene Medicana doğum paketi vardı gebeliğin başından itibaren tüm ultrason tahlil tetkikler dahil doğum doğum sonrası yatış bebek bakımı vs dahil 120 bin civarındaydı burda sadece doğum 70-80 falan sanırım hiç tavsiye etmem