Kızlar merhabalar ben doğum yaptım. Hep okumuştum diğer arkadaşlar gibi bana da yazmak nasip oldu. 10 ocak 39+2de gece 1 gibi çamaşırım ıslandı ama emin olamadım su mu değil mi diye. Sonra doktora söyledim o da bi hastaneye git kontrol edilsin, önemli olabilir dedi. Ben kayınvalidemde kalıyordum hastane yakın diye eşim de evimizde, 1-1,5 saatlik mesafe var aramızda. Doktor hastaneye git dediğinde kayınvalideme söyledim sonra da eşimi aradım böyle böyle bir durum var diye. Tamam diyip eniştemi ve ablamı aradı. Biz hastaneye geçtik 02:00 gibi, eşim de yola çıktı sonradan geldi. İlk önce ntsye bağladılar sancı çıkmadı.Açıklık kontrollü yapıldı 3-4 cm açılma var denildi başta ama çocuğun başı geride dediler. Serum bağladılar şekerli su imiş çocuk hareketlensin diye. Sadece uzanın açılma sabit kalın doktor gelene kadar denildi. Doktor geldi tekrardan açıklık kontrolü yaptı 1cm ama çocuk çok geride dedi kontrol sonrasında nişan ve suyum gelmeye başladı. 09:00 civarı da Sünni sancı için serum taktılar çünkü sancım yoktu. Ara ara ntsye bağlanıyordum. Sünni sancı yavaş yavaş gelmesi için ayarlandı. Yürüyüş yaptım dinlendim derken 11:30-12:00 arası epidural takıldı ve sancılarım şiddetlenmeye başlayınca oldu. 1,5-2 saat sancıları kuvvetli hissetmeyecektim açılma olacaktı bu arada. öğle yemeğini yiyip sonra yürüyüş, pilates topunda hareketler yaptım. Sancılarım artınca ağrı kesici yaptılar. Ara ara yine açıklığa bakıyorlardı 14:30 gibi son açıklık kontrolünde doktor bir saate doğum olur açıklık güzel 8-9 cm dedi. Enerjim bitmek üzereydi biraz tatlı ye kendine gel doğum olacak dedi. Odaya dönüp tatlı yedim makyaj yaptım :D eşim başta doğuma girmeyecekti çocuk doğduktan sonra da girebilir dediler doktor da onay verdi eşim de kabul etmişti. Fotoğraf çekiniriz diye makyaj yaptım biraz sonra yine yürüyüş yaptım. 15:10-15:15 gibi beni doğumhaneye aldılar ebe vardı beni ıkındırarak çocuğu kanala yönlendirmeye başladı. Çocuğun kafasına elleyince doktoru çağırdı geldi. Yine ıkınmaya devam ettim doktor bu böyle olmaz rahim ağzı kısa çocuk yukarda dedi başka bir doktor geldi. Doktorum ben bastırayım sen çocuğu karşıla dedi. Ben ıkınmaktan bitap düştüm su istedim sancı beklerken dinleme arasında. Sonra doktorum karnıma bastıyor ben ıkınıyorum tekrar nefes al tekrar ıkın derken gözlerim karardı başım döndü gibi sonrasını anlamadım zaten bebeğim doğmuştu bir hemşire 15:36 dedi. Sonra bebeğimi göğsüme koydular. Eşim geldi o sıra göz göze gelip ağladık bizim fotoğraflarımızı çekti. Sonra çocuğu alıp bizim gözümüzün önünde tarttılar, ayak izini aldılar yani ilk prosedürleri yaptılar. Havlu ile sarıp verdiler. Sonrasında çocuğum yukarda olduğu için biraz kesi atılmış. Biz bebeğimizi severken bana dikiş atıldı. Eşim bebeğimizi tutarken hemşireler beni de giydirdi. Tekerlekli sandalyeye oturdum bebeğim kucağımda eşim kullandı ve odamıza gittik. Kusura bakmayın uzun oldu.okuyan güzel annelere teşekkürler :) Sünni ile açılma çok zorlamadı ama beni zorlayan çocuğun yukarda olmasıydı. Hastanede uzun kaldım ama sunni takıldıktan 6 saat sonra bebeğimle kavuştuk 😍😍