nesoo12 MinnikD kese yuvarlak olursa kız dıyolar fasulye gibi olursa erkek diyolar ama ben hıssettıgımı soyledım 🤗
Dilara1992 Ay bn hic anlamiyorum bu cinsiyetten yaa sizinkinide anlamadm 6. Ayima girdim bnde bugun ogrenebildim cinsiyeti oglum olacak insallah sizin icinde hayirlisi olsn ☺
MinnikD Dilara1992 saglikla kucaginiza alin insallah oglunuzu, heyecanliyim umarim sizin ki kadar gec ogrenmem :)
MinnikD zeynosnazli canim at tabi ama bende burada oyle okudum , dogrulugu tartisilir tersi ornekleride mevcut :)