Beybyi Kızlar gaz sıkışmasına ne iyi gelir hoşaf için falan kayısı falan yok şimdi önerebileceginiz bı şey var mı
Mrvsmt2502 Beybyi yürüyün yarım saat 1 saat gazınız olduğunda bağırsak hareketlendiği içinıkması kolay olur. Ayrıca bana secdeye gider gibi yatmak iyi geliyordu
Flowermom0 Zuhal_Y hamilelikte sıkıntı olurmu acaba. Bende hergün gaz var. Çıkaramıyorum. Sürekli karnım şişiyor ve ağrı yapıyor
Mrvsmt2502 Beybyi başka çözümü yok maalesef ilk gebeliğimde çok çektim yukarı göğsümün altına toplanıyordu hareket ettirmiyordu ama yürüyordum mecbur